Başka dile çevir

24 Ekim 2013 Perşembe

Koz Patlican Dolgulu Kofte


     Herkese hayirli gunler.Haberlerde izeyeniniz olmustur belki..Evde 9 gun ac suzuz birakildigi icin olen bebegi...Hangi insan bunu yapar... Hickimse..Bu sebeple o kadina insan diyemiyorum.Allah affetsin de diyemem.Bir bebek ...ufacik ..annesine muhtac ...ve 9gunlugune evde birakip bayram tatiline giden yaratik...Diyecek soz bulamiyorum.O yaratigi ban bi verseler ahhh...

      Neyse ben tarifi vereyim.Biraz kafam dagilsin
Malzemeler
  • 4orta boy kozlenmis patlican
  • 400gr kiyma
  • 1orta Boy kuru sogan
  • Bir cay bardagi galeta unu yada bayat ekmek kirintisi.Duruma gore bu miktari arttirabiliriz
  • 2dis sarimsak
  • Tuz ,karabiber,pulbiber
  • Sos icin iki orta boy rendelenmis domates ve kekik
Yapilisi
  • Koftemizi guzelce ve bira uzun bir sure yoguralim
  • Strech film serdigimiz tezgahimiza kofteden bir parca alip yayalim.Kofte karisimini bastan 4e ayirmakta fayda var
  • Kozlenmis patlicanimizi da etin uzerine koyup strech yardimiyla patlican gozukmeyecek sekilde kaplayalim
  • Yagli kagit serdigimiz tepside firinda 180 derecede kizarana kadar pisirelim
  • Son olarak tavada bir yemek kasigi sivi yag ile pisirdigimiz domates sosunu da uzerine gezdirip servis yapalim
  • Afiyet bal seker olsun:-) 
  • Not: Ben bunu 4 kisilik yaptim.Her patlicana 100 gram kiyma seklinde cogaltabiliriz








3 yorum:

  1. masallah bacim iki cocukla yapiyon ibrahim bana bisey yaptirmiyo ellerine saglik cok guzel gorunuyo singulmert

    YanıtlaSil
  2. ben bundan yemedim ama ne vakit yapıldı bu benim niye haberim olmadıki

    YanıtlaSil
  3. kızım bana bundan yaptı çok güzeldi tavsiye ederim herkese

    YanıtlaSil